زمانبندی برگزاری آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پالاتسکی سال تحصیلی 2023-2022

زمانبندی برگزاری آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پالاتسکی سال تحصیلی 2023-2022

به اطلاع همراهان گرامی مجموعه آسپیان می رسانیم امسال نیز همانند سال های گذشته آزمون ورودی رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پالاتسکی در ایران و توسط مجموعه آسپیان برگزار می گردد.

 در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و تحصیل در قلب اروپا هستید؛ می توانید با مراجعه به مجموعه آسپیان تنها نماینده رسمی دانشگاه پالاتسکی در ایران، در آزمون ورودی دانشگاه ثبت نام نمایید. همچنین تمامی مراحل پذیرش تا دریافت ویزای تحصیلی توسط مجموعه آسپیان انجام می شود.

جدول زمان بندی برگزاری آزمون ورودی دانشکده پزشکی دانشگاه پالاتسکی را در سال 2023

نماینده برگزار کننده آزمون ورودی دانشگاهمحل برگزاری آزمونزمان برگزاری آزمون
آسپیانایران (به صورت آنلاین)17/04/2023
آسپیانایران (به صورت آنلاین)15/05/2023
آسپیانایران (به صورت آنلاین)16/06/2023
Medical Doorwayلندن16/4/2023
International Medical Universitiesتوکیو25/05/2023

لازم به توضیح است که داوطلبان گرامی تنها در یکی از تاریخ های مشخص شده در جدول بالا امکان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی را دارند.

آزمون ورودی دانشگاه پالاتسکی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی صورت تستی و چند گزینه ای بوده و مباحث آن نیز، شامل دروس  زیست شناسی، شیمی، فیزیک یا ریاضی می شود.

شما برای آمادگی هر چه بیشتر برای قبولی در این آزمون، می توانید در دوره های فاندیشن یا دوره های آمادگی آزمون ورودی رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پالاتسکی که توسط مجموعه ما در ایران برگزار می شود، شرکت کنید.

توجه داشته باشید که برای تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی در دانشگاه پالاتسکی، باید حداقل 2 هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون ورودی، برای دانشگاه درخواست پذیرش ارسال کنید. برای اطلاع از نحوه درخواست پذیرش، مدارک لازم و … می توانید با مشاوران ما در مجموعه آسپیان تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه پالاتسکی

برنامه های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پالاتسکی، دوره های 5 الی 6 ساله هستند. دانشجویان بین الملل نیز برای تحصیل در هر یک از آن ها لازم است که:

  • مدرک پایان دوره دبیرستان خود را دریافت کرده باشند.
  • در آزمون ورودی دانشگاه نمره قبولی بگیرند.
  • یک مدرک معتبر زبان انگلیسی داشته باشند. (آیلتس 6 یا حداقل نمره کمبریج FCE، PTE 59، تافل 87 و …)

البته دانشجویانی که در دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در مجموعه آسپیان شرکت می کنند؛ از ارائه مدرک زبان انگلیسی به دانشگاه معاف هستند.

نام دورهطول دورهزبان تدریسمدرک ارائه شدهتعداد تخمینی پذیرشخوابگاهنماینده رسمی دانشگاه در ایران
پزشکی عمومی6 سالانگلیسیپزشکی عمومی (MUDr)65 نفرداردآسپیان
دندانپزشکی5 سالانگلیسیدندانپزشکی عمومی (MDDR)20 نفرداردآسپیان

دانشگاه پالاتسکی یکی از دانشگاه های به نام در سطح بین الملل است. دانشکده پزشکی آن نیز، دوره های پزشکی و دندانپزشکی را با بالاترین استانداردها در آموزش و یادگیری؛ همچنین تحقیقات، مطابق با استاندارهای اتحادیه اروپا ارائه می دهد. برنامه های پزشکی این دانشگاه توسط انجمن پزشکی دانشکده های اروپا (AMSE) مورد تایید قرار گرفته است. همین موضوع بهترین سند برای درک کیفیت بالا و استاندارهای اروپایی مطالعات پزشکی دانشگاه پالاتسکی در شهر اولوموتس جمهوری چک است.

علاوه بر این، برنامه های پزشکی این دانشگاه مطابق با سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) ارائه می شود. به همین دلیل، دانشجویان این فرصت را پیدا می کنند تا بخشی از تحصیلات خود، یا دوره های کارآموزی خود را در سایر کشورها و دانشگاه های دنیا طی کنند.

مدرک ارائه شده از دانشکده پزشکی دانشگاه پالاتسکی نیز در کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، مالزی؛ همچنین وزرات بهداشت و علوم ایران اعتبار دارد. لذا با تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی در دانشگاه پالاتسکی می توانید مطمئن باشید که آینده تحصیلی و شغلی بسیار مناسبی در انتظار شما خواهد بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *