دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی

دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی سال تحصیلی 2023-2022

به اطلاع همراهان گرامی می رسانیم دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی جمهوری چک در رشته های تحصیلی پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی در سال تحصیلی 2022-2023 همانند سال های گذشته  در ایران توسط مجموعه آسپیان برگزار می گردد. دوره های ذکر شده توسط مجموعه مجموعه آسپیان نماینده رسمی دانشگاه های چارلز (Charles University) و پالاتسکی (Palacký University) و با نطارت مستقیم هر دو دانشگاه انجام می شود.

همان طور که اطلاع دارید جهت پذیرش در دانشگاه های چارلز و پالاتسکی در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی لازم است در آزمون ورودی نمره قبولی را کسب کنید. در همین راستا مجموعه آسپیان برای آمادگی متقاضیان و کسب اطلاعات در مورد مباحث آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی، اقدام به برگزاری دوره های آمادگی به صورت آنلاین کرده است. متقاضیان با شرکت در دوره های آمادگی احتمال قبولی و پذیرش در دانشگاه های مورد نظر را افزایش می دهند.

مزایای شرکت در دوره های آمادگی آزمون ورودی (Foundation)

  • تسلط کامل به مباحث آزمون ورودی رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی
  • تسلط به زبان انگلیسی تا حد آیلتس 6
  • آشنایی کامل با مباحث علوم پایه و دروس نطری در بدو ورود به دانشگاه

آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی به شکل تستی بوده و بیشتر مباحث مرتبط به علوم پایه در این آزمون به چالش کشیده می شود. این آزمون در ماه های آپریل تا می برگزار می شود و به سه زمینه اصلی زیست شناسی، شیمی و فیزیک مرتبط است. برای پاسخ به سوالات آزمون 2 ساعت و نیم زمان در نظر گرفته شده است و پس از آن نیز از متقاضی درخواست می شود تا یک مصاحبه شفافی کوتاه را پاسخگو باشد. در این مصاحبه نیز در مورد انگیزه های فرد برای تحصیل در دانشگاه های جمهوری چک سوال می شود.

مجوز های صادر شده توسط دانشگاه های چارلز و پالاتسکی برای مجموعه آسپیان با مدیریت دکتر علائی

دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه های چارلز و پالاتسکی،توسط مجموعه آسپیان و به صورت آنلاین برگزار می شوند.

دروس دوره آمادگی آزمون ورودی رشته داروسازی

– زیست شناس
– شیمی عمومی
– شیمی آلی
– شیمی معدنی

دروس دوره آمادگی آزمون ورودی رشته های پزشکی و دندانپزشکی

– زیست شناسی
– شیمی عمومی
– شیمی آلی
– شیمی معدنی
– فیزیک

دوره آمادگی رشته فیزیوتراپی

رشته فیزیوتراپی نیز از رشته های پرطرفدار در دانشگاه های جمهوری چک است که بدون آزمون ورودی، دانشجو می پذیرد. لذا در این مجموعه دوره های آمادگی مربوط به این رشته صرفا برای آمادگی زبان انگلیسی برگزار می گردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *