فرصت ویزه تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاه پالاتسکی

فرصت ویژه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی سال تحصیلی 2024-2023

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی هستید، تحصیل در دانشگاه پالاتسکی جمهوری چک می تواند یک فرصت بی نظیر برای شما باشد. مجموعه آسپیان به عنوان تنها نماینده رسمی دانشکده فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی در ایران، شرایط پذیرش در این رشته تحصیلی بدون شرکت در آزمون ورودی دانشگاه را فراهم کرده است. در نتیجه شما به راحتی، فقط با ارائه مدارک تحصیلی اتمام دوره دبیرستان (دیپلم) می توانید در یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپا به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوید.

برای مشاهده نام آسپیان به عنوان نماینده رسمی می توانید به وبسایت رسمی دانشکده فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی به نشانی زیر مراجعه نمایید.

www.fzv.upol.cz

مشاهده نام مجموعه آسپیان در وبسایت رسمی دانشکده فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی

دانشگاه پالاتسکی دومین دانشگاه برتر جمهوری چک

دانشگاه پالاتسکی دومین دانشگاه معتبر و بزرگ جمهوری چک است که رشته فیزیوتراپی را در دو مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار می کند. مقطع کارشناسی این رشته تحصیلی در دانشکده علوم بهداشت و سلامت (Faculty of Health Sciences) این دانشگاه، و مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده تربیت بدنی (Faculty of Physical Culture) دانشگاه پالاتسکی به دانشجویان ارائه می شود. این دو دانشکده جزء جوان ترین دانشکده های دانشگاه پالاتسکی به حساب می آیند که در پردیس اصلی دانشگاه در شهر اولوموتس قرار گرفته اند.

تحصیل در مقطع کارشناسی رشته فیزیوتراپی  دانشگاه پالاتسکی 4 سال طول می کشد. شهریه تحصیلی شما برای تحصیل در آن نیز 8.000 یورو در سال است. در صورت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز، شهریه شما 2500 یورو در سال خواهد بود. 

در طول تحصیل در این دانشگاه، علاوه بر دریافت آموزش باکیفیت، می توانید از امکانات متنوع این دانشگاه استفاده کنید و در خوابگاه های دانشگاه ساکن شوید. علاوه بر این، با توجه به شرکت داشتن دانشگاه در برنامه آراسموس، این شانس را خواهید داشت که با دریافت بورسیه از دانشگاه، بخشی از دوران تحصیل خود را در سایر کشورهای بزرگ دنیا طی کنید.

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیز، می توانید در هر نقطه از جهان مشغول به کار یا تحصیل شوید. زیرا مدرک ارائه شده از دانشگاه پالاتسکی در تمامی کشورهای دنیا؛ همچنین وزارت بهداشت ایران اعتبار دارد.

در صورتی که تمایل به تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه پالاتسکی دارید؛ به شما توصیه می کنیم با متخصصان ما در مجموعه آسپیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید. مجموعه آسپیان تنها نماینده رسمی دانشگاه پالاتسکی در ایران است. لذا دانشگاه پالاتسکی دانشجویان ایرانی خود را فقط از طریق مجموعه آسپیان پذیرش می کند.   

کسب اطلاعات بیشتر در مطلب زیر:

تحصیل رشته فیزیوتراپی در جمهوری چک (شرایط + نحوه پذیرش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *