هر آنچه باید درباره سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا بدانید

هر آنچه باید درباره سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا بدانید.

همه ما می دانیم که سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا ، مهاجرت تحصیلی است. با این حال، طی کردن این مسیر نیز، متناسب با کشور انتخابی برای تحصیل در اروپا، چالش های مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال از جمله چالش هایی که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور با آن رو به رو می شوند؛ محدودیت سنی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو، سابجکتیو یا آبجکتیو بودن ویزای تحصیلی کشور انتخابی، زبان تدریس در دانشگاه، آزمون ورودی و … است.

گذر از این چالش ها در صورتی که بتوانید یک کشور مناسب برای تحصیل در اروپا انتخاب کنید، بسیار ساده و راحت خواهد بود. در واقع در صورتی که بخواهید سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا را پیدا کنید، در ابتدا باید یک کشور مناسب اروپایی که شرایط راحتی برای پذیرش دانشجویان بین الملل وضع کرده است را پیدا کنید.

زیرا برخی از کشورهای اروپایی خیلی سریع و راحت ویزای تحصیلی صادر می کنند؛ برای تحصیل در برخی از آن ها نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی یا زبان تدریس در کشور مقصد نیست و …. این امر نیز می تواند نقش زیادی در سرعت یافتن روند مهاجرت شما به اروپا داشته باشد.

لذا ما به شما تحصیل در جمهوری چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا پیشنهاد می کنیم. زیرا این کشور زیبای اروپایی دانشگاه های مدرن و معتبری در سطح اروپا و جهان دارد. در عین حال، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و شرایط بسیار ساده و راحتی برای پذیرش دانشجویان بین الملل حتی در پر طرفدارترین رشته های تحصیلی نظیر پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، داروسازی و … دارد.

مشاوران و همکاران ما در مجموعه آسپیان نیز، به واسطه ارتباط خود با مجرب ترین وکلای مهاجرتی جمهوری چک، می توانند مسیر دریافت ویزای تحصیلی چک را برای شما ساده تر از هر کشوری کنند.

سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا

چرا تحصیل در جمهوری چک می تواند سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا باشد؟.

برای بیان این موضوع که چرا مهاجرت تحصیلی به جمهوری چک خیلی سریع و راحت تر از سایر کشورهای اروپایی انجام می شود؛ دلایل مختلفی را می توان بیان کرد. به عنوان مثال از این دلایل می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه های چک در ایران

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه های چک در ایران، شاید اصلی ترین دلیل ما برای پیشنهاد تحصیل در جمهوری چک به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا باشد. زیرا اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه های اروپا، دانشجویان خارجی را به شرط قبولی در آزمون ورودی دانشگاه پذیرش می کنند. آزمون ورودی نیز اغلب در کشور محل تحصیل برگزار می شود و دانشجویان بین الملل برای شرکت در آن ها باید به کشور مقصد سفر کنند.

این امر هم زمان زیادی را از دانشجویان می گیرد. هم اینکه باعث افزایش یافتن هزینه تحصیل آن ها در اروپا می شود.

این در حالی است که مجموعه ما (مجموعه آسپیان) چند سال است که آزمون ورودی دانشگاه های چک برای تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … را در ایران برگزار می کند.

این آزمون ها به صورت آنلاین و با نظارت مستقیم دانشگاه های چک، توسط مجموعه ما در ایران برگزار می شوند. شما نیز با مراجعه به وب سایت دانشگاه های چک، می توانید نام مجموعه آسپیان را در آن جا مشاهده کنید که به عنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه های چک و مسئول برگزاری آزمون ورودی دانشگاه چک در ایران ثبت شده است.

توجه: در صورتی که تحصیل در جمهوری چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب کرده اید؛ توجه کنید که برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی نیازی به شرکت کردن در آزمون ورودی نخواهید داشت.

لذا فقط با داشتن مدرک تحصیلی دوره قبل خود، می توانید موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه پالاتسکی برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی شوید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی، با همکاران ما در مجموعه آسپیان تماس بگیرید. یا فرم درخواست مشاوره رایگان که در سایت قرار داده ایم را پر؛ سپس برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

برگزاری دوره های فاندیشن دانشگاه های چک، توسط مجموعه آسپیان در ایران

برگزاری دوره های فاندیشن دانشگاه های چک در کنار برگزاری آزمون های ورودی این کشور در ایران، یکی دیگر از دلایلی است که تحصیل در جمهوری چک را سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا می کند. زیرا به صورت معمول اغلب دانشگاه های معتبر اروپا جهت آمادگی دانشجویان بین الملل برای تحصیل در دانشگاه، یک دوره فاندیشن برگزار می کنند. دانشجویان بعد از شرکت در این دوره ها باید در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنند. سپس در صورت قبولی در آزمون، در دانشگاه انتخابی پذیرش می شوند.

متقاضیان برای شرکت در این دوره ها که برخی از آن ها یک ساله است، باید به کشور مقصد سفر و مدتی را در آن جا زندگی کنند. این امر با توجه به افزایش هزینه ها، دوری از خانواده و … می تواند در روند موفقیت دانشجو در آزمون ورودی تاثیرگذار باشد.

اما متقاضیانی که تحصیل در کشور چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب می کنند؛ این شانس را دارند که دوره های فاندیشن دانشگاه خود در چک را در ایران بگذارنند. در نتیجه با دغدغه کمتر و راحتی بیشتری برای قبولی در دانشگاه آماده شوند.

برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری دوره های فاندیشن و آزمون های ورودی دانشگاه های چک، با مشاوران و همکاران ما در مجموعه آسپیان، با استفاده از شماره تماس های قرار گرفته در سایت، تماس بگیرد.

عدم وجود محدودیت سنی برای پذیرش در دانشگاه های چک

در صورتی که گپ تحصیلی دارید و به دنبال سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا هستید؛ باید کشوری را برای تحصیل انتخاب کنید که پذیرش در دانشگاه های آن محدودیت سنی ندارد. زیرا شرایط سنی و نداشتن گپ تحصیلی یکی از موارد خیلی مهمی است که اغلب دانشگاه های اروپا برای پذیرش دانشجویان بین الملل به ویژه برای تحصیل در رشته های تاپ تحصیلی در نظر می گیرند.

این در حالی است که دانشگاه های معتبر جمهوری چک مثل دانشگاه چارلز و دانشگاه پالاتسکی، برای پذیرش دانشجویان بین الملل به سن و گپ تحصیلی آن ها توجه نمی کنند.

این امر نیز یکی از اصلی ترین دلایل پیشنهاد تحصیل در چک به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا است. زیرا باعث می شود که متقاضیان برای تحصیل در این دانشگاه ها به ویژه برای تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … با مشکلات کمتری رو به رو شوند. پذیرش آن ها در دانشگاه نیز سریع تر صورت بگیرد.

در صورتی که برای تحصیل در هر یک از دانشگاه های چارلز، پالاتسکی و دیگر دانشگاه های چک به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید؛ حتما با مشاوران ما در مجموعه آسپیان تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.   

 دریافت ویزای تحصیلی جمهوری چک به صورت تضمین شده

از دیگر مواردی که باعث می شود، تحصیل در جمهوری چک سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا باشد؛ امکان دریافت ویزای تحصیلی جمهوری چک به صورت تضمین شده است. ویزای تحصیلی جمهوری چک برخلاف ویزای تحصیلی اکثریت کشورهای اروپایی (که به صورت سابجکتیو است و نظر افسر ویزا نقش اصلی و نهایی را در صدور یا عدم صدور ویزا دارد.) به صورت آبجکتیو صادر می شود. در نتیجه  نظر افسر ویزا در صادر شدن ویزا تاثیر چندانی ندارد و هر فرد در صورت کامل بودن مدارک خود، موفق به دریافت ویزای تحصیلی می شود.

از طرف دیگر، با مراجعه به همکاران ما در مجموعه آسپیان می توانید سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا را به صورت کاملا واضح، مشاهده و درک کنید. زیرا همکاران ما سال هاست که به عنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه های چک، مسئول اعزام دانشجو به این کشور هستند. تمامی مراحل لازم برای دریافت پذیرش از دانشگاه، دریافت ویزای تحصیلی، ترجمه و تایید مدارک شما عزیزان تا گرفتن خوابگاه و محل اقامت در چک را نیز، برای شما انجام می دهند.

در نتیجه می توانید مطمئن باشید که تمامی مدارک شما به صورت کامل، به کشور چک ارسال می شود. سپس در سریع ترین زمان ممکن و به صورت کاملا تضمینی، بدون هیچ نوع ریجکتی ویزای تحصیلی، ویزای تحصیلی شما به چک صادر خواهد شد.

علاوه بر این، کشور چک برای دانشجویان بین الملل ویزای همراه صادر می کند. در نتیجه شما می توانید به همراه خانواده به کشور چک سفر کنید و دوران تحصیلی خود را بدون دغدغه دوری از خانواده، در کنار آن ها بگذرانید.

زبان تدریس در دانشگاه های چک سریع ترین راه برای مهاجرت

نیاز به داشتن مدرک زبان یکی از موارد مهم در یافتن سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا است. زیرا همان طور که می دانید دریافت این مدارک می تواند زمان بر باشد. به ویژه زمانی که زبان تدریس در دانشگاه یا کشور انتخابی شما در اروپا، انگلیسی نباشد و شما ملزم به دریافت مدرک زبان دیگری هستید.

زبان تحصیل در دانشگاه های جمهوری چک انگلیسی است. لذا برای تحصیل و پذیرش در آن ها باید یک مدرک معتبر زبان انگلیسی چون تافل، آیلتس و … به دانشگاه ارائه دهید. با این حال در صورتی که مدرک زبان انگلیسی ندارید؛ نیازی نیست نگران باشید. شما می توانید در دوره های آمادگی زبان انگلیسی ما در مجموعه آسپیان شرکت کنید. سپس با رسیدن به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی، بدن نیاز به ارائه مدرک زبان تافل، آیلتس و … در دانشگاه انتخابی خود در جمهوری چک پذیرش شوید.

در صورتی که تحصیل در چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب کرده اید؛ به یاد داشته باشید که مجموعه آسپیان تنها نماینده رسمی دانشگاه های جمهوری چک در ایران است. لذا در صورت داشتن هر نوع سوالی برای تحصیل در این کشور، می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. به همین دلیل، توصیه می کنیم حتما با آن ها تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ارائه شده توسط مشاوران ما استفاده کنید.

شرایط پذیرش بسیار ساده برای پذیرش دانشجو بین الملل در دانشگاه های چک

شرایط تحصیل ساده و راحت تحصیل در جمهوری چک، از دیگر دلایل اصلی است که باعث شده، مهاجرت تحصیلی به این کشور، سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا باشد. زیرا برخلاف اکثریت کشورهای اروپایی، کشور چک و دانشگاه های آن، سخت گیری بسیار کم تری برای پذیرش دانشجویان بین الملل اعمال می کنند.

شرایط پذیرش در دانشگاه های آن نیز، بسیار ساده است و دانشجویان برای تحصیل در آن ها فقط لازم است که:

  • مدرک تحصیلی دوره قبل را آماده کنند.
  • در صورت لزوم در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنند. (که توسط مجموعه آسپیان در ایران برگزار می شود.)
  • مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. یا اینکه در دوره آمادگی زبان ما در مجموعه آسپیان شرکت کنند و بدون نیاز به ارائه مدرک زبان در دانشگاه پذیرش شوند.

سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا

مزایای مهاجرت تحصیلی به جمهوری چک سریع ترین راه برای مهاجرت

تحصیل در این کشور برای کسانی که تحصیل در جمهوری چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب می کنند؛ مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. به عنوان مثال، شما با تحصیل در این کشور ویزای شینگن دریافت می کنید و می توانید بدون نیاز به ویزای دیگری به تمامی کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید. زیرا  کشور چک یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

علاوه بر این، با توجه به رتبه و رنک بالایی که دانشگاه های معتبر چک یعنی دانشگاه چارلز، دانشگاه پالاتسکی، دانشگاه ماساریک و … در سطح جهان دارند؛ آموزش باکیفیتی دریافت خواهید کرد. در پایان نیز مدرک تحصیلی شما در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا و اکثریت کشورهای بزرگ دنیا معتبر خواهد بود.

همچنین مدارک دریافتی از دانشگاه های چارلز و پالاتسکی جمهوری چک در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیتراپی از نظر وزارت علوم و بهداشت ایران نیز معتبر است. لذا متقاضیان ایرانی برای بازگشت به ایران  کار فعالت در کشور هیچ نوع مشکلی نخواهند داشت.    

از محبوب ترین و بهترین رشته های تحصیلی که بعد از انتخاب مهاجرت به جمهوری چک به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب کنید؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محبوب ترین رشته های تحصیلی دانشگاه چارلز جمهوری چک

دانشگاه چارلز جمهوری چک 17 دانشکده مختلف در شهرهای پراگ، هرادتس کرالووه و پیلزن دارد. از محبوب ترین رشته ها در دانشکده های مختلف این دانشگاه نیز عبارت اند از:

نام دورهمحل تحصیلیطول دورهزبان تدریس
پزشکی3 دانشکده های پزشکی در پراگ6 سال انگلیسی
دانشکده پزشکی در هرادتس کرالووه
دانشکده پزشکی در پیلزن
دندانپزشکیدانشکده پزشکی در پراگ5 سالانگلیسی
دانشکده پزشکی در پیلزن
داروسازیدانشکده داروسازی در هرادتس کرالووه5 سالانگلیسی

در صورت تمایل به تحصیل در هر یک از رشته های تحصیلی بالا در جمهوری چک، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید.

محبوب ترین رشته های تحصیلی دانشگاه پالاتسکی جمهوری چک

نام دورهمحل تحصیلیطول دورهزبان تدریس
پزشکیشهر اولوموتس چک6 سالانگلیسی
دندانپزشکی5 سال
فیزیوتراپی4 سال

برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پالاتسکی نیازی به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه نیست.

جمع بندی مقاله سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا

در این مقاله سعی کردیم دلایل برتری تحصیل در جمهوری چک در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی که نقش مهمی در افزایش سرعت مهاجرت شما به اروپا دارد، صحبت کنیم. دانشگاه های چارلز و پالاتسکی چک برترین دانشگاه های این کشور هستند که برای تحصیل در اروپا می توان انتخاب کرد. این دانشگاه ها علاوه بر اینکه جزء دانشگاه های برتر اروپا به حساب می آیند؛ در سطح بین الملل و در بین دانشگاه های تمامی دنیا نیز جایگاه و رتبه مناسبی دارند.

در صورتی که شما تحصیل در چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت و تحصیل در اروپا انتخاب کنید؛ می توانید تجربه تحصیل در یکی از دانشگاه های مدرن را در یکی از زیباترین کشورهای اروپا داشته باشید. علاوه بر این ویزای چک و موقعیت جغرافیایی این کشور در قلب اروپا این امکان را به شما می دهد تا خیلی راحت به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید.

علاوه بر این، مدارک پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی و … این کشور در سطح اروپا، کانادا، آمریکا؛ همچنین وزارت بهداشت ایران اعتبار دارد. لذا بعد از فارغ التحصیلی در هر کشوری که بخواهید می توانید مشغول به کار شوید.

 برگزاری آزمون ورودی و دوره های فاندیشن دانشگاه های چک توسط مجموعه آسپیان در ایران نیز، باعث کاهش هزینه های شما برای مهاجرت تحصیلی به این کشور می شود.

علاوه بر این، همکاران ما تمامی مراحل ترجمه و تایید مدارک، دریافت ویزا و … تا اقامت شما در چک را برای شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. همچنین سابقه و تجربه کاری همکاران ما اجازه ایجاد هیچ نوع مشکل و اتلاف وقتی در روند مهاجرت تحصیلی به چک را نمی دهند. در نتیجه می توانید با اطمینان خاطر، مهاجرت تحصیلی به چک را به عنوان سریع ترین راه برای مهاجرت به اروپا انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *